Reklamace

Chceme, aby vám naše trvalkové záhony dělaly radost, takže dáváme garanci spokojenosti, nebo výměnu rostlin zdarma v případě, že dodání neproběhlo úplně v pořádku. Nicméně je potřeba vědět, že ne vždy můžeme reklamaci přijmout a uznat.

Kdy důvod k reklamaci není?

1. Na doručené rostlině nejsou žádné květy

2. Přišel mi “prázdný kontejner”

3. Rostliny jsou seříznuté, zatažené nebo lehce ovadlé a oschlé

Nebojte! Trvalky se expedují a sadí zpravidla na jaře nebo na podzim, tedy v období jejich vegetačního klidu. V případě jarní výsadby již po měsíci uvidíte jejich neuvěřitelnou dynamiku růstu. Pokud sadíte na podzim, rostliny mají dostatečný čas se velmi silně zakořenit. Po jarním sestřihu uhynulých částí znovu rychle vyraší a potěší vás svou sílou a krásou. Květů i olistění se tedy dočkáte velmi brzy.

Objednávky expedujeme tak, aby na cestě strávily maximálně 48 hodin, v ideálním případě jen 24 hodin. V horkých dnech přesto i takto krátký čas může způsobit, že během přepravy dojde k povadnutí rostlin. Zalijte je nebo kontejner rostliny postavte na pár hodin do nádoby s vodou, rychle se vzpamatují.

Co je oprávněný důvod k reklamaci?

1. Rostliny jsou napadené škůdcem či chorobou

2. Rostliny (nebo jejich části) jsou uhynulé

Expedujeme pouze zdravé kusy rostlin. Přesto se může stát, že ve výjimečných situacích je po rozbalení některá z rostlin polámaná či jinak poškozená. Potkala vás některá z výše uvedených situací? Mrzí nás to. Napište nám prosím na e-mail: info@trvalkovezahony.cz a přiložte fotografie reklamovaných rostlin. Bez fotografií nemáme reklamaci jak posoudit a nemůžeme ji tedy vyřídit. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době.